pátek 2. ledna 2015

Knihy za rok 2014

Přesně před rokem jsem si řekla, že by bylo fajn zase začít víc číst. Knížky mě vždycky hrozně bavily a mám je neskutečně ráda. Když je kolem sebe doma nemám, tak jsem z toho nervózní. A co jsem si pořídila čtečku na e-knihy čtu víc než předtím, protože je to děsně praktická věc na cestování. Třeba i jen na cestu do práce. Navíc já většinou čtu docela bichle, takže by se mi běžná knížka dost pronesla a navíc bych se o ni bála, aby se jí něco nestalo.
Přejděme, ale ke konkrétním titulům. Za rok 2014 jsem tedy podle mých zápisků přečetla 30 knih. Což je podle mě docela dobré číslo. Není to nijak extra moc, ale ani málo.

Do první pětky se dostaly tyto:
* Divergence - Veronica Roth
* Lhář 1 - Jakub Ćwiek
* Stráže! Stráže! - Terry Pratchett
* Hvězdy nám nepřály - John Green
* Rudá jako rubín - Kerstin Gier


                         

  

Taky se našly knížky, které mě až tak nenadchly a to:
* Mnich, který prodal své Ferrari - Robin S. Sharma
* Hledání Aljašky - John Green
  

A v neposlední řadě i takové, u kterých jsem se ještě nerozhodla, co si o nich vlastně myslím:
* Já a pan Darcy - Alexandra Potter
* Levá ruka Boží - Paul Hoffman
* Sladká jak krev - Petra Neomillnerová
* Netopýr - Jo Nesbø

            


Pokud by vás zajímal celý seznam knih, které jsem přečetla, tak tady je. Seřazený podle toho, jak šly jednotlivé knihy po sobě. Či-li jak jsem je četla během roku.

* Divergence
* Nástroje smrti: Město z popela
* Nástroje smrti: Město ze skla
* Andělská poselství naděje
* Andělská terapie
* Lhář 1
* Tvůj život ve světle
* Lhář 2
* Rezistence 

* Nádherná temnota
* Debora
* Není přání jako přání
* Já a pan Darcy
* Vampýrská akademie 1
* Levá ruka Boží
* Elinor
* Stráže! Stráže!
* Sladká jak krev
* Hvězdy nám nepřály
* Rudá jako rubín
* Modrá jako safír
* Zelená jako smaragd
* Fangirl /v AJ/
* Pět jazyků lásky /znovu/
* Mnich, který prodal své Ferrari
* Netopýr
* Kraď jako umělec
* Hledání Aljašky
* Velikost L
* Ryzí styl



To, ale ještě není všechno. Ještě bych se chtěla zmínit o tom, že jsem si letos i docela dost knížek pořídila. Obzvlášť od té doby, co jsem začala pracovat v knihkupectví, tak jsem začala nakupovat knihy na mé poměry dost často. Vlastně každý měsíc. Aspoň jedna. Dohromady je jich asi 18. Což je vzhledem k tomu, že ještě loni to bylo tak 5 celkem pokrok.^^

A to tyto:
* Amélie a tma
* Nádherná temnota
* Nádherný zmatek

* Nikdykde
* Američtí bohové

* Atonement
* Jak francouzky hledají štěstí
* Zápisník jedné lásky

* Andělská poselství naděje
* Wreck this journal
* Aliance
* Šedá hlídka

* Temná hlídka
* Poslední hlídka
* Harry Potter a tajemná komnata
* Líheň
* Obraz Doriana Graye
* De profundis

Snad jsem si vzpomněla na všechny. Polovinu své knihovničky totiž ještě nemám přestěhovanou u sebe v Praze, takže to je trochu složitější na přemýšlení.
     Některé jsem koupila ve výprodeji, v akci nebo v antikvariátu. Jiné normálně v knihkupectví. Každopádně je jich vážně dost. Jestli to takhle bude pokračovat i letos, tak vážně nevím, kam ty knížky budu dávat. Ale ono se to nějak při nejhorším vymyslí.

Jinak kdyby vás zajímaly podrobnější informace o tom, co si o jednotlivých knížkách myslím, tak se buď podívejte na můj profil na Databazeknih.cz. A kdyby vám to nestačilo ve hvězdičkách, tak dejte vědět a třeba se pokusím napsat nějakou tu knižní "recenzi". ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat