neděle 4. ledna 2015

Zlatý list



Dlouho nebylo žádné líčení, i když články se to tady poslední dobou jen hemží. Zase nepůjde o celkové líčení, ale jen o oči. S takovou budu muset tuhle kategorii brzy přejmenovat na Dnešní oči


Ono je to, ale tak, že na očích si dávám nejvíc záležet a nejvíc mě baví. A hned po nich mě baví rty. Jenže ty jsou na tom teď v zimě dost bídně. Jsou pořád suché a trochu popraskané přestože je přejíždím balzámem, tak každou hodinu a spotřebovávám tak jeden balzám za druhým. Co se zbytku obličeje týče, tak makeup nepoužívám, protože se mi ještě nepodařilo najít takový, který by mé pleti jak odstínem tak vlastnostmi vyhovoval. Nanejvýš si tak dám korektor pod oči a i s tím jsem začala teprve nedávno. Neb se mi podařilo narazit na skvělý korektor od Astoru. Tvářenku taky používám, ale moje oblíbená z limitky od Essence se mi rozbila na padrť a mám místo ní nějakou obyčejnou od NYC a ta mě akorát vytáčí. S rozjasňovačem a bronzrem se chystám začít jen co si pořídím nějaké odpovídající štětce. Takže nebojte. Já se k tomu focení celkového líčení nějak časem propracuji.


Teď se ale vraťme k tomu dnešnímu líčení. Základem pro něj byl stín od Catrice Liquid Metal v odstínu 070 Gold Leaf Me, který jsem si nedávno pořídila. Hned jsem ho samozřejmě musela vyzkoušet. Má nádhernou zlato-zelenou barvu. Záleží na tom, jak moc je na slunci nebo naopak ve stínu. Navíc má skvělou pigmentaci a skoro nepráší. Do party jsem k němu přidala ještě stíny Fig, Fauna, Tree Of Life a Gates Of Eden ze Sleek paletky Garden Of Eden. A bylo hotovo. Výsledek se mi moc líbí. Mám zelenou barvu ráda a myslím, že mi jde skvěle k barvě očí i k vlasům. Co myslíte vy? Jak se vám tohle líčení líbí? Máte rádi zelenou barvu?




Žádné komentáře:

Okomentovat