sobota 3. ledna 2015

Prosincové přírůstky

Protože mě už v půlce prosince pohltila vánoční nálada nejen, že jsem nakupovala dárky pro ostatní, ale udělala jsem radost i sobě. A taky si pár věcí pořídila. No pár...dejme tomu, že toho není až tak moc.^^


                   
 Pro začátek jsem si pořídila ke svým dvěma stávajícím Sleek paletkám Au Naturel a Vintage Romance dvě nové, Garden of Eden a Sunset. Po obou jsem toužila už nějaký ten pátek a tak jsem si řekla, že před Vánoci je ten správný čas si pořídit další. Hodlám o nich udělat samostatný článek, takže se nebudu víc rozepisovat o tom, jak jsou super.


A u stínů zůstaneme. Pořídila jsem si svůj historicky první mono stín Liguid Metal od Catrice v odstínu 100 What Do You Sea? Popravdě jsem si ho pořídila jako útěchu za to, že jsem prošvihla jiný monostín v limitce od Catrice. Tak či tak i tenhle je moc hezký. Má nádhernou petrolejovou barvu. I když na fotce se tváří, že je více do modra. Ještě o něm každopádně uslyšíte v samostatném článku i s líčením.;)


Jako další mono stín jsem si pořídila Color Tattoo od Maybelline v odstínu 70 Metallic Pomegranate. Skoro všichni sice tvrdí, že jako základ by člověk měl mít ten bronzový, ale já jsem prostě tomuhle vínovému krasavci nemohla odolat. Na odstíny bordó a vínové jsem zkrátka ujetá. Stejně jako u toho předchozího čekejte samostatný článek s líčením.;)


Jestli jste to ještě nepostřehli, tak kromě stínů jsem se taky naprosto zamilovala do laků na nehty. Mají totiž snad ještě víc barevných možností a kombinací než stíny. Navíc mají i různé textury a třpytky a efekty. No prostě je to parádní. A tak se stalo, že jsem si v prosinci pořídila těch laků hned šest. Zlatý od Coloramy, třpytivý fialový s pískovým efektem /05 It Wasn´t Me!/ a stříbrno-fialový s metalickým efektem /01 Hello Sweatheart/ z limitky Good Girl BAD GIRL od Essence a nakonec tři nádherné top coaty Glitter Bomb od Rimmelu v odstínech Disco Diva, Bedazzle a Midnight Mistletoe.

Všechny jsou naprosto boží! Mám z nich hroznou radost. Vypadají krásně, dobře kryjí a zkrátka nemám nic, na co bych si mohla stěžovat. S těmi top coaty je to trošičku složitější na hraní, ale když přijdete na to, jak to nanést, aby třpytky zůstaly na nehtu a ne na štětečku je to jedna báseň. 


A u limitky od Essence ještě chvilku zůstaneme. Mají v ní totiž naprosto perfektní fialovou rtěnku /01 It Wasn´t Me!/, kterou jsem prostě musela mít. Je to snad první opravdu fialová, na kterou se mi podařilo v drogerii narazit, takže jsem vážně nepřemýšlela ani vteřinu a hned ji brala. Fialová je totiž jedna z mých nejvíc oblíbených barev. Vlastně asi úplně nejoblíbenější.
Vím, že na té fotce vypadá, že je skoro černá, ona se tak opravdu tváří, ale když ji nanesete dostanete naprosto nádhernou fialovou. Už se nemůžu dočkat až se mi dají trochu do kupy rty a budu si ji moct vyzkoušet.*_*






A na závěr vám představím radost největší a to rozjasňovače a bronzer od theBalm. Slintám po nich už co jsem o nich slyšela poprvé a tak když měli na webu theBalm předvánoční akce zkrátka jsem nemohla odolat a všechny tři krásky si pořídila najednou. A rozhodně toho nelituju. Jsou totiž naprosto dokonalé. Ale o tom se vám rozepíšu v nějakém samostatném článku, protože to si tyhle moje zlatíčka zaslouží.^^



To bude pro tentokrát vše. Opravdu toho není tak moc, když se nad tím zamyslíte. Navíc byly ty Vánoce. Co vy? Udělali jste si před Vánoci nebo k nim taky radost a pořídili si něco nového jen sami pro sebe?

Žádné komentáře:

Okomentovat