pátek 16. ledna 2015

Fialová mračna


Taky míváte dny, kdy máte chuť vraždit pohledem? Zkrátka máte den pod psa a nejraději byste zůstali celý den zalezlí pod peřinou a nevystrkovali nos z domu. Bohužel, ale musíte do práce nebo do školy. V takové dny mám pak nutkáni nějak lidi kolem sebe upozornit, že dneska nemám náladu se s nimi nějak extra vybavovat. Že by se mi měli raději klidit z cesty a neprudit. Umím být totiž v takovém případě docela protivná a nepříjemná.

                             

Popravdě s takovou náladou nemám většinou ani chuť se s líčením moc patlat. Takže vezmu to první a nejjednodušší, co se mi dostane pod ruku. V tomhle případě jsem sáhla po mini paletce od NYC IndividualEyes, 943 Smokey Greens. Je to paletka čtyř stínů, které jsou prý speciálně vybrané, aby šly k zeleným očím. Takže jsou v odstínech fialové. Paletka obsahuje kromě stínů i primer a rozjasňovač.


K samotným stínům bych řekla asi jen to, že jsou sice na pohled krásné a mají nádherné odstíny, ale pigmentaci mají dost mizernou. I když při použití primeru se z nich jakž takž něco vykřesat dá. Ale když to srovnám s jinými stíny, které mám, tak je to vážně bída. Maximálně bych tak tuhle paletku doporučila někomu kdo s líčením začíná a chce něco barevnějšího než je hnědá, ale nechce nic extra výrazného. Já ji s sebou beru na cesty, protože se o ní tolik nebojím a balení přestože je plastové je celkem bytelné. Navíc fialová je jedna z mých nejmilejších barev.


Takže když jsem ji tehdy v obchodě viděla byla to jasná volba. Kromě toho to byla moje úplně první paletka, kterou jsem si pořídila sama.
Přestože to tedy rozhodně není ta nejlepší, kterou vlastním na experimentování je dobrá. Chtěla bych s ní vyzkoušet, kolik různých kombinací se mi s ní podaří vymyslet. Myslím, že by to mohlo být zajímavé.



Co se rtěnky týče, tak jsem zvolila jednu z těch víc nude, které vlastním. Konkrétně Lasting Finish odstín 077 Asia od Rimmelu. Což je taková krásně přirozená růžová s nádechem do fialova.




Žádné komentáře:

Okomentovat