sobota 10. ledna 2015

Smaragdy, perly a růže




Už jsem určitě zmiňovala slabost pro zelenou barvu na očích. Obzvlášť pro tu smaragdově tmavou zelenou. Proto určitě není překvapením, že jsem ji použila na oči i tentokrát. Hlavní inspirací pro tohle líčení, ale byl můj nový rolák se vzorem růží, který jsem si zamilovala na první pohled. Prostě jsem ho musela mít a momentálně je to jeden z mých nejmilejších kousků v šatníku. Pamatuji si, jak jsem jako malá roláky nesnášela. A teď? Teď mi přijdou hrozně super a sexy. Zkrátka na zimu jako dělané.
Ale vraťme se k líčení. Stíny jsem použila jen ty z paletky Sleek Garden of Eden. Konkrétně Tree Of Life a Fauna.
Co se rtů týče, tak tentokrát jsem zvolila mou momentálně nejcennější červenou, kterou je Eva od L´Oréal z řady Color Riche Pure Reds. Jestli jsem to ještě nezmiňovala, tak je naprosto božská. A plánuji si z této řady pořídit minimálně jeden další odstín a silně uvažuji i nad nějakým z Nude řady. Je totiž skvělá ve všech směrech. Jak pigmentací, konzistencí, vůní i výdrží.


       

Celé jsem to završila náušnicemi a náhrdelníkem z perel. Z kterého jsem ohromně nadšená, protože vypadá skoro jako ten, co má Caroline ze seriálu 2 Broke Girls. Vůbec jsem se poslední dobou nějak zamilovala do šperků. Hlavně do výrazných náhrdelníků a taky do perel. Na pravé si sice budu muset ještě nějaký ten pátek počkat, ale jednou si je rozhodně pořídím.
Jak jste na tom se šperky vy? Nosíte? Máte pro nějaký konkrétní druh slabost?











Žádné komentáře:

Okomentovat