úterý 26. ledna 2016

Moje Whole30 - 3.týden

Poslední týden přede mnou. Ten třetí byl už o dost lepší než první dva. Zjistila jsem, že se vlezu do kalhot, které mě předtím hrozně vytáčely a zařezávaly se mi do kůže. Teď už mi sedí skoro perfektně. Uprostřed týdne jsem testovala oříšky. Dřív mě z nich svědilo patro. Teď jich můžu sníst celý balík a nic. Jsem z toho nadšená a v průběhu týdne jsem je párkrát zařadila do stravy. Taky se musím přiznat, že jsem měla uprostřed týdne brambůrky. Vím, že podle programu jsou v podstatě zakázané, ale už jsem to nemohla vydržet. Na druhou stranu mi "na chuť" stačila jedna malá miska a i tak už mi to pak přišlo hrozně slané a o ničem. Což si myslím, že je pokrok. Pořád jsem taky myslela na čokoládu, ale už ne tak zoufale a tragicky jako předtím. Ke konci týdne jsem se rozhodla vyzkoušet kokosové mléko. Dala jsem si ho do kafe, protože samotná černá káva mi prostě vůbec nejede. Já sice nejsem žádný kávový závislák a nepotřebuji ji mít každý den, ale občas si ji ke snídani dám ráda. Z výsledné kombinace kávy a kokosové mléka jsem byla nadšená. Vůbec mi momentálně kokosové mléko přijde jako naprosto geniální věc. Mohla bych ho jíst po lžičkách, ale samozřejmě jsem to neudělala. Každopádně myslím, že ho s radostí zařadím do běžné spotřeby. Taky bych ráda vyzkoušela ještě mandlové mléko.
Jinak pořád se cítím skvěle. Možná ještě líp než minulý týden. Ekzém už je skoro pryč, spím jak dřevo a ráno se probouzím vyspaná. Pomalu mi přestává dělat problém vyhrabat se ráno z postele. Taky mám pocit, že začínám být nějaká hyperaktivní a hrozně bych chtěla jít běhat a cvičit, ale to zatím pořádně kvůli ruce nemůžu. Taky mě už skoro nebolí klouby.
Jsem zvědavá co přinese poslední etapa. Jedu totiž na víkend za rodinou takže to bude asi dost test vůle. Kvůli všem těm dobrotám u babiček. Ale myslím, že to zvládnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat