středa 3. února 2016

Moje Whole30 - 4.týden. A co dál?

Včera byl poslední den mého snažení. Jsem na sebe fakt pyšná. Čtvrtý týden už byl docela hračka. Chutě mě nějak extrémně netrápily a návštěvu rodiny jsem taky přežila bez větší úhony. I když ty záviny od babičky byly opravdu lákavé, odolala jsem.
Cítím se teď skvěle. Nic mě nebolí, ekzém je tak na 99% pryč, jsem plná energie a hrozně dobře spím. A to je jen zlomek benefitů, které mi to přineslo. Největší radost mám z toho, že se teď vlezu do šatů na ples a sukně po babičce. Aby jste rozuměli šaty jsem měla naposledy na sobě na oslavu osmnáctých narozenin a to už je nějakou chvilku. A sukni mám ve skříni skoro rok a do teď jsem ji nevytáhla. Jinak pokud by vás přesně zajímalo kolik kilogramů mi za těch 30 dní zmizelo, tak je to přesně 6 kg. Přijde mi to neuvěřitelné. Dokonce mi už ani nechybí sladké. Bohatě si vystačím s ovocem.

A co bude dál? 

Dneska začala zaváděcí fáze. Takže jsem si na snídani dala ovesnou kaši, na kterou jsem se moc těšila. K mé nelibosti ve vločkách bylo i 20 %  pšeničné vlákniny, ale tak zkusila jsem to. Popravdě mi to až tak nechutnalo. A celé dopoledne mi bylo nějak divně od žaludku. S obilovinami tedy asi kamarádit moc nebudeme.
V příštích dnech bych chtěla vyzkoušet ještě mléčné výrobky. Hlavně nějaký sýr. Bez zbytku se klidně obejdu. Mléko jako takové mi nechybí. Obzvlášť po tom, co jsem se zamilovala do toho kokosového. Jogurty a kefíry jsem moc nejedla ani předtím.
Co se týče luštěnin, tak těm se asi budu vyhýbat dál. Vidím to maximálně tak na občas nějakou tu čočku nebo hrášek.
Za těch třicet dní jsem si na stravu ve Whole30 hrozně zvykla a nějak se mi ji nechce opouštět, ale protože ráda peču a chci to trochu volnější, tak se asi vrhnu na paleo stravu. S tím, že občas když nebude zbytí nebo na to budu mít vyloženě chuť si dám něco speciálního. Třeba pizzu nebo burrito. Uvidíme.
Momentálně jsem spokojená s tím, jak to je a dál sbírám informace a tipy na zdravější stravování. Každopádně jsem se rozhodla, že celý striktní program Whole30 si určitě zase zopakuji na jaře. Pravděpodobně v dubnu. Nechcete se někdo přidat?


1 komentář:

  1. Jak to říct, pro ještě lepší výsledky nezačínej paleo, ale prostě pokračuj s tím co jsi dělala doteď. Ve většině názorů jsem se setkala s tím, že nejdůležitější je konzistentnost, pokračovat v tom, co člověk začal a neskákat od jednoho k druhému. Každopádně držím palce do dalších snah :)

    OdpovědětVymazat