pondělí 25. ledna 2016

Tohle letos musím vidět - 2016

Stejně jako loni už i letos přesně vím, co z nové filmové tvorby bych ráda viděla. A přestože jsem měla trochu obavy, že rok 2016 bude slabší nakonec se na scénu vylouply opravdu zajímavé kousky, na které jsem opravdu hodně zvědavá. Tak se na to pojďme podívat.

Osm hrozných
Režie: Quentin Tarantino
Hrají: Samuel L. Jackson, Kurt Russell, Jennifer Jason Leigh
Proč to chci vidět:
Upřímně Tarantinovy filmy až tak nežeru, ale i tak se na jeho filmy kouknu ráda. Mají hold něco do sebe a skoro nikdy to není zbytečně strávený čas. Navíc herecké obsazení vypadá poměrně slibně.

REVENANT Zmrtvýchvstání
Režie: Alejandro González Iñárritu
Hrají: Leonardo DiCaprio, Tom Hardy, Domhnall Gleeson
Proč to chci vidět:
Leo, sníh a hrozně zajímavá kamera. Co víc k tomu říct? Vypadá to fakt dobře a opravdu doufám, že Leo za to konečně získá toho Oscara. 

Lída Baarová
Režie: Filip Renč
Hrají: Táňa Pauhofová, Karl Markovics, Gedeon Burkhard
Proč to chci vidět:
Historické filmy mám ráda. A ty z naší minulosti jsou taky kolikrát velice zajímavé. Navíc je to o jedné z nejznámějších hereček minulého století. A ty kostýmy, to bude podívaná. Jsem vážně moc zvědavá jaké to bude.

Dánská dívka
Režie: Tom Hooper
Hrají: Eddie Redmayne, Alicia Vikander, Amber Heard
Proč to chci vidět: 
Podle mého je téma filmu trochu kontroverzní, ale to se mi na něm líbí. Eddie je výborný herec a z traileru to vypadá na velice emotivní zážitek. Moc se na to těším.

Brooklyn
Režie: John Crowley
Hrají: Saoirse Ronan, Domhnall Gleeson, Emory Cohen
Proč to chci vidět:
Romantika z minulého století? To je něco pro mě. K tomu Saoirse a Domhnall. A minimálně půlka je točená v Irsku. To prostě nemůže být špatné.

Zootropolis: Město zvířat
Režie: Byron Howard, Rich Moore
Hrají: Ginnifer Goodwin, Jason Bateman, Alan Tudyk
Proč to chci vidět:
Dvě slova. Animovaná zvířátka. Animáky zbožňuji a každý rok jich vzniká několik. A tohle vypadá jako povedená komedie. Ze scénky o lenochodech umírám smíchy. Navíc jedna z hlavních postav je liška. A vy víte, že lišky jsou boží.
Odkaz na ČSFD

Divergence: Aliance
Režie: Robert Schwentke
Hrají: Shailene Woodley, Theo James, Naomi Watts
Proč to chci vidět:
Upřímně se na to kouknu asi jen ze setrvačnosti. Po tom, co jsem přečetla předlohu a byla z ní naprosto zklamaná se ani moc na ten film netěším. Kromě toho to ti chytráci rozdělili na dvě části z čehož jsem celkem otrávená, ale tak třeba to nebude taková hrůza.
Odkaz na ČSFD

Kapitán Amerika: Občanská válka
Režie: Anthony a Joe Russo
Hrají: Chris Evans, Robert Downey Jr., Scarlett Johansson
Proč to chci vidět:
Marvel filmy jsou moje láska. Mohla bych se na ně dívat pořád. Přijde mi naprosto geniální, jak to mají hezky všechno naplánované a vymyšlené a provázané. A každý rok se nemůžu nové marvelovky dočkat. Nevím, co budu za pár let dělat až to skončí. To bude stejně smutné jako když byl poslední Harry Potter.
Odkaz na ČSFD

X-Men: Apokalypsa
Režie: Bryan Singer
Hrají: James McAvoy, Michael Fassbender, Jennifer Lawrence
Proč to chci vidět:
Další Marvel tentokrát sice trochu jiná série, ale úplně stejně boží. Od doby, co tam jsou James a Michael se toho nemůžu nabažit. Na tohle se fakt hrozně moc těším.
Odkaz na ČSFD

Alenka v říši divů: Za zrcadlem
Režie: James Bobin
Hrají: Johnny Depp, Mia Wasikowska, Helena Bonham Carter
Proč to chci vidět:
První Alenku mám moc ráda. To víte Tim Burton a skvělí herci. Prostě dokonalost. Jsem docela zvědavá, jak to dopadne s jiným režisérem. Ale podle traileru to minimálně vypadá, že se bude čím kochat. Hrozně se mi líbí estetika celého filmu.
Odkaz na ČSFD

Warcraft: První střet
Režie: Duncan Jones
Hrají: Ben Foster, Travis Fimmel, Dominic Cooper
Proč to chci vidět:
Tenhle film je pro mě už teď srdcová záležitost a jeden z nejdůležitějších filmů roku. I když to bude blbost stejně to budu milovat. Proč? Protože hra Warcraft je něco, co mě neskutečně ovlivnilo. A teď nemyslím WoWko, ale klasický Warcraft III s Arthasem. Hrála jsem to asi tak milionkrát a určitě to ještě milionkrát budu hrát. Právě Warcraft mě poprvé ponoukl k tomu, že se chci vydat na cestu umělce. Jako malá jsem snila o tom, že jednou budu animovat nebo navrhovat postavy a věci pro Blizzard. Následně jsem toužila po tom, že až jednou natočí o Warcraftu film, protože jsem prostě věděla, že ho časem musí natočit, tak že u toho chci být. Jak vidíte zatím se mi to nesplnilo, ale třeba to ještě přijde. Takže je snad jasné, proč jsem z toho tak odvařená.
Odkaz na ČSFD

Obr Dobr
Režie: Steven Spielberg
Hrají: Mark Rylance, Bill Hader, Penelope Wilton
Proč to chci vidět:
Pohádky to je moje. Tahle je navíc podle předlohy od Roalda Dahla a jeho příběhy jsou zkrátka kouzelné a zábavné. Myslím, že to bude moc pěkné.
Odkaz na ČSFD

Star Trek. Do neznáma
Režie: Justin Lin
Hrají: Chris Pine, Zachary Quinto, Zoe Saldana
Proč to chci vidět:
Star Trek mě popravdě až tak nebere. Ale předchozí dva filmy mi nepřišly až tak hrozné a sci-fi mám docela ráda. Vždycky mě zajímá, co za nové planety a stvoření tvůrci vymysleli. Zkrátka je to skvělé pro inspiraci. 
Sebevražedný oddíl
Režie: David Ayer
Hrají: Jared Leto, Will Smith, Margot Robbie
Proč to chci vidět:
Musím přiznat, že DC mě kromě Batmana až tak nezajímá, ale tohle vypadá fakt zajímavě. Jared Leto jako Joker? To prostě musím vidět.
Odkaz na ČSFD

Tajný život mazlíčků
Režie: Chris Renaud, Yarrow Cheney
Hrají: Kevin Hart, Louis C. K., Eric Stonestreet
Proč to chci vidět:
Budu se opakovat. Animovaná zvířátka. Z traileru padám smíchy pod stůl. Není o čem mluvit. Pro mě skoro povinnost vidět.

Underworld: Next Generation
Režie: Anna Foerster
Hrají: India Eisley, Kate Beckinsale, Tobias Menzies
Proč to chci vidět:
Vlastně jsem do teď ani netušila, že má nový Underworld být. Uvidíme jestli vůbec bude. Třeba si to ještě rozmyslí nebo ho posunout. Ne, že by mě celá Underworld série až tak bavila, ale viděla jsem skoro všechny filmy o upírech a jsem zvědavá. 
Odkaz na ČSFD

Fantastická zvířata a kde je najít
Režie: David Yates
Hrají: Eddie Redmayne, Colin Farrell, Ron Perlman
Proč to chci vidět:
Tohohle filmu se nemůžu dočkat. Bála jsem se, že potom, co dotočili skoro všechny moje oblíbené série nebudu se mít na co ke konci roku těšit. Mimoto svět Harryho Pottera je moje srdeční záležitost a cokoliv nového s touto tématikou je jako zázrak. Těším se jak malá. A čekejte, že budu absolutně posedlá. Rozhodně to bude vrchol a skvělý filmový závěr letošního roku.
Odkaz na ČSFD

Tak a to je vše. Celkem 17 filmů, tak doufám, že se mi podaří je všechny vidět. Co vy? Jste na některý z uvedených zvědaví? Nebo se těšíte na nějaký, který jsem nezmínila?

Žádné komentáře:

Okomentovat