čtvrtek 28. května 2015

Variace s Vice 3 vol.I

Když jsem poprvé viděla Vice 3 od UD hned jsem se do ní zamilovala. Bohužel než jsem se stihla pořádně rozmyslet jestli ji vážně tak hrozně moc chci stala se nesehnatelnou. Už jsem tedy vůbec nedoufala, že bych tuhle krásku mohla někdy mít. Nemožné se, ale stalo možným a před pár dny mi dorazila domů.
A je přesně tak úžasná, jak jsem si myslela. Naprosto zastínila všechny ostatní paletky, které vlastním. Vůbec se už nedivím, proč stíny od UD všichni tak vychvalují. Jsou totiž naprosto dokonalé. Nádherně máslovité a pro mě extrémně pigmentované. Zkrátka jsem z Vice 3 naprosto nadšená. Takže teď na líčení očí nepoužívám nic jiného.

Co jsem s ní zatím vytvořila můžete vidět níže.

Jako první jsem se rozhodla vyzkoušet sloupec s nude odstíny (UNDONE, DTF a TRUTH). K nim jsem pak přidala trochu růžového odstínu ALIEN. Všechny jsou matné a trochu sametové. Na fotkách to vypadá, že snad žádné stíny nemám, ale opak je pravdou. Je to přesně ten efekt, který já od matných nude stínů očekávám. Jednoduše to díky nim vypadá, že takhle jste se už narodila.
Zbytek líčení je klasika, kterou snad už ani nemusím zmiňovat. Jemná tvářenka a průsvitný balzám.









Při dalším líčení jsem šla víc do barev. Hodně mě lákala zelená. Jak jinak. Navíc tenhle zelený odstín se jmenuje DRAGON. Chtěla jsem se, ale pořád držet něčeho decentnějšího, takže jsem k němu přidala hnědý stín v odstínu REIGN. Myslím, že si spolu celkem rozumí.








Žádné komentáře:

Okomentovat