neděle 10. května 2015

Šeříková

Jistě vám neuniklo, že fialová je barva, kterou naprosto zbožňuji a proto nesmí chybět ani v mém líčení. Navíc konečně přišel ten správný jarní čas kdy kvetou šeříky. Které překvapivě patří k mým nejmilejším květinám. Mají dokonalou barvu a naprosto božsky voní. Jestli někdy budu míst zahradu, tak si jich tam vysadím celou alej.

Ale dost už bylo o kytkách. Přejdeme k samotnému líčení. Jako základ jsem použila jasně fialový pigment od Essence 16 Blueberry Muffin. Což byl mimochodem jeden z prvních fialových stínů, co jsem si pořídila. Manipulace s ním je sice trochu ošemetná, protože má tendenci prášit všude kolem, ale na víčku vypadá božsky.



Zbytek víčka jsem vystínovala pomocí stínů z palteky Vintage Romance od Sleeku. V poslední době jsem ji začala zase používat celkem často. Však si to taky zaslouží chudinka. Pěknou dobu ležela na místě bez hnutí. Celkově mám v plánu svoje Sleek paletky víc provětrat. Oči jsem završila řasenkou a bylo. 


Zbytek tváře už jsem nijak zvlášť nekomplikovala. Trochu tvářenky, korektor a na rty průsvitný Baby lips od Maybelline. S kterým jsem mimochodem hrozně spokojená. Používám ho teď pořád. Má přesně tu správnou konzistenci, které moje rty potřebují. A navíc hezky voní. 


Na závěr ještě pár bližších fotek očí. Pro lepší představu. Jen mě štve, že přes veškerou moji snahu se mi ty stíny pořád nedaří vyfotit úplně do puntíku přesně. Ale věřím, že časem to nějak vychytám. Nebo si konečně pořídím nějaká pořádná světla a bude.^^








Žádné komentáře:

Okomentovat