úterý 8. září 2015

V barvách Zmijozelu

Zelné stíny patří k mým nejmilejším. To už jste jistě postřehli. Přesto jsem je už dlouho nepoužila. Naštěstí se vyskytla skvělá příležitost to napravit. Dostala jsem totiž nové tričko se znakem Zmijozelu. Z něhož jsem naprosto nadšená. Harry Potter série je moje srdcovka a zmijozelská kolej je i podle Pottermore.com pro mě jako stvořená. 
Pokud to nevíte, tak barvy Zmijozelu jsou zelená a stříbrná. A právě těchto barev jsem se držela při tvorbě tohoto líčení.
K jeho vytvoření jsou použila paletky od Sleeku.
Garden of Eden a Vintage Romance.


Z první jmenované jsem jako základní stín zvolila Tree of life. Což je krásná matná tmavě zelená. Zkrátka ideální barva. Na rozblendění jsem pak částečně použila Adam´s apple, což je taktéž matný stín.




Z druhé paletky jsem vybrala stín Love in London pro kouřovější efekt celého looku a na rozblendění odstín Propose in Prague. A na závěr do vnitřního koutku samozřejmě stříbrný metalický stín Pretty in Paris.





Jak je mým zvykem zbytek obličeje je pořád stejný. Většinou totiž nestíhám zabývat se věcmi jako je konturování a další. Jsem ráda, když stihnu oči, tvářenku a občas rty a obočí.








Žádné komentáře:

Okomentovat