neděle 6. září 2015

Ohlédnutí za létem

Dlouho jsem vám neukazovala, co pěkného ze zkrášlujících věcí jsem si pořídila. Za celé léto toho nakonec zas až tolik nebylo. Každopádně vám ukážu jen ty nejzajímavější a nejlepší kousky.


 Začneme s nejnovějším přírůstkem. Tím je rtěnka od Urban Decay z jejich nové řasy matných rtěnek. Hned když jsem tyhle Matte Revolution Lipstick viděla u jedné své oblíbené zahraniční blogerky, tak jsem se do nich zamilovala. A nutně je potřebuju všechny. Mají nádherné odstíny, božskou pigmentaci a až překvapivě příjemnou texturu. Zkrátka jsou dokonalé.
Jako první jsem si pořídila odstín After Dark, což je krásně tmavě růžovo-fialová. Prostě perfektní barva pro nadcházející podzim a zimu. Určitě se s ní časem objeví nějaké líčení. Je to momentálně moje nejdražší a nejmilovanější rtěnka a nedám na ni dopustit. Stejně jako na všechno od Urban Decay. Úplně jsem té značce propadla.


 Další dva super produkty na rty, které jsem si v létě pořídila jsou tyhle lip coloury od Dermacolu. Konečně něco, co vám na rtech opravdu vydrží celý den a absolutně se to nehne. Jakože vůbec. Neobtiskává se to, nemizí to po jídle a dokonce s nimi můžu dát pusu svému Milému bez toho aniž by pak byl celý od rtěnky. Jednoznačně dokonalost. Navíc mají moc hezké odstíny. Jen to nanášení trochu trvá, protože u něčeho takového musíte být naprosto přesní a chyby se netolerují. K tomu také musíte počítat s tím, že odlíčit je taky není úplně jednoduché. Naštěstí moje oblíbená micelární voda od L´Oréalu to zvládá s přehledem.



 U obličeje ještě chvíli zůstaneme. Začátkem léta měla značka Essence moc roztomilou limitku s názvem Brit-tea. V ní byla v nabídce tahle rozkošná tvářenka s růžemi. S růžemi. Pokud jste to doteď netušili, tak růže patří k motivům, které naprosto zbožňuju a nejradši bych měla růže na všem. Hlavně v létě. Později je střídají jiné květiny a motivy. Ale to odbíhám. Tvářenku jsem sháněla po celé Praze a všude ji měli vyprodanou. Nakonec se mi na ni podařilo narazit ve Zlíně. Problém akorát vidím v tom, že mi je skoro líto ji používat, aby se ten krásný vzor růži nezničil. Takže jsem ji měla tak dvakrát. Mimoto pigmentace není nic extra, ale je rozkošná.



Protože pro dech beroucí makeup je základem krásná pleť rozhodla jsem se si pořídit krém na obličej. A ne jen tak obyčejný, ale nějaký pořádný. Pro velké holky, který je ve fancy obalu a připadáte si s ním děsně dospěle. Dlouho jsem rozmýšlela, který bude ten vyvolený. Pak se mi do ruky dostal vzoreček Skin Perfection krému od L´Oréalu. Neb s jejich produkty mám jen dobrou zkušenost, tak jsem ho zkusila. Hned ze začátku mě absolutně nadchnul. Už jen proto, že mě vůbec neštípal. Ono totiž vzhledem k tomu, že jsem atopik a moje kůže celkově je šíleně přecitlivělá, je celkem problém najít něco, čím když se namažu, tak mě to neštípe. Obzvlášť najít něco, co mě neštípe na obličeji. Navíc nádherně voní a pleť mám po něm jako ze sametu. Zkrátka jsem s ním více než spokojená a až mi dojde pravděpodobně si pořídím další.



Pořád se snažím najít nejlepší způsob, jak si perfektně upravit obočí. Tak jsem si řekla, že zkusím místo tužky, kterou jsem používala do teď něco nového. V obchodě jsem narazila na Eyebrow Shaping Kit od Makeup Revolution, který mi přišel pro mé experimentování ideální. Opravdu mi přijde, že s jeho použitím to obočí pak vypadá mnohem líp a přesnější než s tužkou. Ještě mám, ale co pilovat. Taky si nejsem jistá, jak dlouhou to má výdrž, protože jsem zatím neměla možnost to vysledovat. Každopádně po prvních pár použitích musím říct, že to není vůbec špatná věc.




Už dlouho jsem toužila po tom pořídit si nějaký parfém nebo aspoň toaletní vodu. Neb se obávám, že můj milovaný Fragonard dovezený z Francie by mohl každou chvíli dojít. Nechci ho proto plýtvat na každý den. Ale přesto jsem chtěla něco voňavého, co bych mohla každý den použít. Jako mohla bych si pořídit nový Fragonard, ale to není zrovna levná záležitost. Proto jsem si vyhlídla něco jiného.
Toaletní vodu od Katy Perry. Přesněji její letošní jarní limitku Spring Reign. Hrozně se mi líbí design jejích parfému a nejdřív jsem pokukovala po tom červeném, ale nakonec se nějak stalo, že jsem si pořídila tenhle. Voní krásně květinově a jsem z něj nadšená. 



 Přejdeme na vlasy. Jako dárek za úspěšné dokončení bakalářského studia jsem mimo jiné dostala sadu na vlasy značky Orofluido. Nikdy před tím jsem o této značce nic neslyšela, což vzhledem k tomu, že se normálně v obchodě koupit nedá není nic až tak divného. Sada obsahovala šampon, kondicionér a elixír. Já bych to spíš pojmenovala jako olejíček. Celou sadu jsem začala používat teprve před třemi týdny a zatím jsem s ní spokojená. Obzvlášť ten olejíček/elixír se mým vlasům extrémně zamlouvá. Jsou po něm heboučké, lesklé a samá vlnka a kudrlinka. Jsem zvědavá, jestli to bude mít nějaký další účinek po delší době. Jinak všechny tři přípravky mají moc příjemnou vůni a zlatavou barvu.


Po dlouhém rozmýšlení jsem se rozhodla, že by možná nebylo od věci mít kromě dřevěného hřebenu, který mimochodem naprosto miluju, taky celodřevěný kartáč. Ani ne tak kvůli rozčesávání, ale kvůli promasírování pokožky hlavy. A taky kvůli přirozenému "promaštění" konečků. Jestli chápete jak to myslím.
K mému překvapení nebyl až takový problém takový kartáč sehnat a dokonce ani nebyl nijak drahý. Mám ho zatím krátce. Vlastně pár dní, takže vám zatím neřeknu jestli to mým vlasům prospívá nebo spíš škodí. To uvidíme. Každopádně vám pak dám určitě vědět.


 Jako snad v každém nákupním příspěvku nesmí chybět nějaké ty laky. Vím, že jich už mám spoustu a neměla bych je kupovat, ale nemůžu si pomoct. Pořád nacházím nějaké, které mají odstín, který buď nemám nebo v tu chvíli nutně potřebuju. Jako vždy tady máme nějaké Essence /efektový top coat, matný temně zelený a třpytivý fialový z letní limitky/ a pro změnu i nějaké od Gabriella Salvete /dva s cukrovým efektem, matný meruňkový a matný top coat/.


Na závěr bych vám ještě chtěla ukázat, co jsem si pořídila nebo dostala za doplňky. Všechny je mám moc ráda, ale nejvíc nadšená jsem z pentagramů a hranolů z kamenů. Ty zelené jsou sice umělé, ale ten velký je ametyst. Jak jinak.



To je víceméně všechno z mých letních nákupů. Co pěkného jste si za léto pořídili vy? Určitě se mi pochlubte do komentářů. Jsem zvědavá.

Žádné komentáře:

Okomentovat