čtvrtek 3. září 2015

Podzim se blíží


Po hromadě let, pro mě září neznamená začátek školy. Přestože už loni jsem do školy nemusela chodit pravidelně, pořád jsem ještě měla nějaké školní povinnosti, takže to počítám jako další školní rok. Stres a starosti s bakalářkou jsem totiž pořád ještě měla. A kolik.
Takže až letos už oficiálně nejsem student. Na jednu stranu mi to přijde super neb si připadám tak nějak svobodně. Na druhou stranu mám hrozné nutkání se začít něco učit. Zkrátka mě chytla touha po vzdělání, takže jsem se pustila do samostudia irštiny a chystám se oprášit i norštinu. I když bych asi měla spíš zlepšit angličtinu a připomenout si němčinu, ale třeba i na ně časem dojde.
Kromě toho mě zase začalo extrémně zajímat všechno o keltech a vikinzích a o Irsku a Norsku. Tudíž čtu dějiny Irska, ale popravdě moc si z toho nepamatuju, protože ty irské názvy jsou šílené. Dějiny Norska jsem zatím nesehnala. 



Jinak určitě jste zaznamenali, že počasí se konečně trochu umoudřilo a přešlo z šílených veder na mnohem slušnější podzimní teplo s chladivým větrem. Osobně jsem z toho nehorázně nadšená, protože to znamená, že podzim už je za okny. Dokonce jsem v pár obchodech viděla i podzimní výzdobu a dekorace a mám silné nutkání si něco pořídit. Podzim mám totiž ze všech ročních období nejraději, ale to určitě víte. Jako léto bylo fajn, ale stačilo.




Nicméně se u mě dál nic nemění. Pořád mám milion plánů a věcí, které chci dělat a jako vždy nic nestíhám. Klasika. 

Žádné komentáře:

Okomentovat