úterý 2. září 2014

Každodenní klasika

Už jsem se zmiňovala, že mě v posledním půlroce nějak chytlo líčení. Tak jsem se rozhodla, že tady občas nějaké ty své pokusy s barvičkami uveřejním. Rozhodně nehodlám tvrdit, že tomu nějak extra rozumím nebo, že snad vím, co je nejlepší a podobně. Nebo snad, že vím, jak se správě tyhle věci vůbec fotí. Ale baví mě to. Tak mi snad můj amatérismus odpustíte. ^^


Tenhle makeup rozhodně není nic převratného nebo objevného. Spíš je to taková klasika, řekla bych. Linky a červená rtěnka. Nicméně mně se to hrozně líbí a troufám si tvrdit, že mi to i sluší. Na druhou stranu tohle snad musí slušet každému. Přestože spousta slečen a dam si na červenou rtěnku netroufne. Já se v ní cítím dobře. Takže s velkou pravděpodobností mě právě takhle můžete potkat při mých toulkách Prahou.





Oči:
Sleek: Au naturel paletka
Essence: liquid eyliner
Essence: Get big lashes / Volume curl mascara
S-he: eybrow pencil


Tvář:
Essence: Cookies and Cream blush

Rty:
Rimmel: 1000 kisses / fix na rty s balzámem / 500 Unstoppable Red

1 komentář:

  1. Mě se to na tobě líbí. Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása.
    Já osobně rtěnky nepoužívám, vadí mi na rtech a taky mi výrazná barva rtěnky jen podtrhne hrozně širokou tvář :(

    OdpovědětVymazat