úterý 14. února 2017

Ze skicáku 3.

Už dlouho jsem se s vámi nepodělila o nové obrázky ze svého skicáku. Sice pravidelně přidávám nejnovější díla na svůj Instagram a DeviantArt, ale proč nedat ty nejpovedenější i sem? Je dost možné, že se najdou lidé, kteří sledují jen zdejší dění a ostatní sociální sítě je nezajímají.

Většina obrázků je z mých milovaných Moleskine skicáků. Ano, všimli jste si správně. Už mám dva. Jeden Art a jeden akvarelový. Oba jsou skvělé. Zatím jsem nepotkala žádný lepší. Pokud tedy hledáte nějaký kvalitní skicák, pak můžu Moleskine vřele doporučit. Podle mě rozhodně stojí za to do nich investovat.

Můžete si všimnout, že většinu povedených skic tvoří portréty hezkých slečen. Hrozně mě baví je kreslit. Vím, že bych měla zapracovat i na něčem dalším, ale nemůžu si pomoct. Vždycky nakonec skončím u holek.



Za poslední rok jsem si hodně zamilovala fixy. Je to skvělé médium. K Vánocům jsem dostala celou sadu. Sbírka barev se mi tak pomalu začíná rozrůstat. Nejraději mám Promarkers od značky Winsor & Newton. Ono vůbec všechno od nich je skvělé. Ať už se jedná o akvarely nebo inkousty.






             

Nejvíc mě, ale baví akvarel. I když s ním pořád ještě válčím. Ne vždycky totiž dělá úplně to, co po něm chci. Popravdě se občas dost vztekám, když se ho snažím zkrotit. Ale jen tak se nevzdám a jednou tomu přijdu na kloub.



Příště vám snad ukážu něco novějšího. Kreslím teď, co to jde. Možná se dočkáte i nějakých zvířátek. Máte se na co těšit.

Jinak pokud taky kreslíte, napište mi, jakou techniku nebo médium máte nejraději a proč? 

2 komentáře:

  1. Pro mě je nejjednoduší kreslit digitálně, ale z běžných kreslích médií mě nejvíc oslovuje malba olejovými barvami, kvašem, akrvarelem a akravrelovými pastelkami. Ale asi se mi líbí všechno, tak doufám, že si to všechno postupně vyzkouším. :)

    P.S. taky mám problém s kreslením věcí out of my comfort zone :D

    OdpovědětVymazat
  2. Momnentálně se zase začínám víc kamarádit s tužkou, pastelkami a akvarelem :3 tužka je dost nenáročná a ze skicy vždycky můžu udělat něco lepšího, akvarel mi nejde a právě proto mě láká, a k pastelkám se pomalu vracím, protože jse to super nenáročné médium které lze lehce tahat všude s sebou :)

    OdpovědětVymazat