pátek 6. listopadu 2015

První tutoriál

Konečně je to tady. Po týdnech slibů a náznaků se mi konečně podařilo zkompletovat a vydat můj první makeup tutoriál. Původně jsem to chtěla stihnout ještě před Halloweenem, ale okolnosti tomu nepřály. Ono vůbec celou výrobu provázely nejrůznější komplikace, ale jak se říká chybami se člověk učí.


A proč mi to vlastně trvalo tak dlouho?
První týden jsem sháněla materiál, testovala ho a zkoušela, jak a jestli to bude všechno fungovat podle mých představ. Další dny jsem pak vyráběla zoubky a křídla. To mi zabralo skoro dva dny a všude pak byly třpytky.
Samotné natáčení zabralo asi čtyři hodiny. Ne, že by to líčení bylo až tak komplikované, ale přes půl hodiny jsem se v našem malém bytečku snažila najít nějaké slušné místo na natáčení. To znamená, aby tam bylo jakž takž hezké pozadí, kam postavit kameru a hlavně, aby tam byl dostatek světla. Při samotném líčení se mi skoro v závěru podařilo drcnout si do nosu a celý ho tak zničit. Dokonce dvakrát! Takže pokud to budete zkoušet dejte si na to pozor. Zkrátka ten nos nikam nestrkejte a nemáchejte kolem něj rukama ani ničím podobným.
Jinak, co se týče toho SFX vosku, který jsem na nos použila, tak ten je dělaný "po domácku". Původně jsem chtěla pořídit nějaký profesionální, ale ten, co jsem si vyhlídla se dá objednat jen ze zahraničí a já už jsem neměla čas čekat dalších několik týdnů než dorazí. Výroba takového SFX vosku není vlastně vůbec těžká. stačí vám na to obyčejná vazelína, mouka nebo dětský pudr a tekutý makeup. Všechno to smícháte v poměru od oka, tak aby to vytvořilo takové těsto. To pak dáte do lednice, aby trošku ztuhlo a můžete vesele používat. Ještě bych měla upozornit, že nejlepší je s ním pracovat pomocí špachtle. Díky tomu, že se lepí na kůži se totiž lepí i na prsty.
Když bylo konečně dotočeno a nahráno do počítače začaly opět stávkovat programy. Při stříhání se to pořád sekalo a trvalo mi hrozně dlouho než jsem našla hudbu, která by se mi k tomu hodila. A aby toho nebylo málo původní plán namluvit k celému videu komentář se nezdařil. Po třech pokusech nahrávání, kdy přes veškerou snahu nešlo skoro nic v záznamu slyšet jsem to vzdala a rozhodla se pro otitulkování. Do příště se mi snad tenhle problém podaří nějak vyřešit.

Doufám tedy, že se video bude líbit. Mám v hlavě spoustu dalších. Jen ty natáčecí podmínky bych ráda nějak zlepšila, protože upřímně mě to samotnou štve, že to nevypadá úplně přesně jak jsem chtěla. Na druhou stranu je to pořád lepší než můj úplně první vlog.

Žádné komentáře:

Okomentovat