středa 14. října 2015

Nová kategorie

Blíží se Halloween. Což je ideální doba vyrukovat s plánem na rozšíření blogové a vlogové orientace. Za poslední dva roky mě vážně hodně začalo zajímat líčení a kosmetika. Toho jste si podle článků určitě všimli. Věc se má ale tak, že přestože je to super kreativní činnost pořád mi to nějak nestačilo. Pak jsem narazila na americkou "reality" show FaceOff. Ta je zaměřená na SFX makeup. Hrozně mě to chytlo a naprosto jsem se do této show zamilovala. Hlavně kvůli výtvorům, které tam vytvářejí. A jak jsem na to tak koukala, tak jsem se rozhodla, že tohle prostě musím umět taky. Po dlouhé době jsem se pro něco takhle nadchla. Ačkoliv dělání VFX efektů, animace a kreslení mě taky baví, zjistila jsem, že pro svou naprostou spokojenost a klid na duši potřebuji dělat něco fyzicky tvůrčího. To znamená pořádně se u té dané činnosti zašpinit. Přijít do kontaktu s různým materiálem a tak dále.

Má Halloweenská maska z roku 2011.

Posledního skoro čtvrt roku jsem tedy strávila hledáním všemožných podkladů, informací a tutoriálů ohledně SFX makeupu. A řeknu vám, že doklikat se k některým informacím zabere spoustu času. Ono hlavně problém je ten, že většina dostupných věcí je v angličtině. Pro mě osobně to sice problém není. Protože rozumět tutoriálům nebo návodům není těžké. Horší je to se zjišťováním a hlavně sháněním příslušného materiálu. S tím se popravdě peru ještě teď.
Každopádně rozhodla jsem se, že by určitě nebylo na škodu podělit se o nabyté znalosti. Proto ode dneška bude na blogu nová kategorie SFX Makuep. Kde se budou objevovat články o různých technikách, materiálech, lidech a dalších zajímavých věcech, které při svém samostudiu objevím nebo jsem už objevila. Taky bych ráda, aby se zde objevovaly různé tutoriály. Třeba se to někomu bude hodit. Minimálně se můžete poučit z mých chyb, které určitě budu dělat. Ty totiž dělá každý.
Uvidíme, jak to půjde. Zatím jsem z celého toho nápadu naprosto nadšená a přijde mi to geniální. Tak snad to bude stát za to.


Žádné komentáře:

Okomentovat