pondělí 6. července 2015

Street Food Festival

V Praze se pořád něco děje. Obzvláště v létě se s různými menšími i většími festivaly roztrhne pytel. Takže o zábavu zde není nouze.
Jelikož jsem už dlouho nikde nebyla, rozhodla jsem se vyrazit v neděli 5.7.2015 na Street Food Festival pořádaný v prostorách Nákladového nádraží na Žižkově.
U té příležitosti jsem pořídila pár fotek, aby jste viděli, jak to na takovém festiválku vypadá.


Z fotek můžete vidět, že lidí tam moc nebylo. Tedy ne moc na pražské poměry. Vinu přičítám hlavně tomu, že bylo asi 35°C ve stínu. Takže šíleně vedro.


Docela jsem obdivovala všechny ty lidi, co tam grilovali a věčně stáli u rozpáleného ohně a připravovali nejrůznější delikatesy nejen z masa.


Vzhledem k horku jsem na nic teplého neměla ani pomyšlení. I když ty burgery a hotdogy a palačinky vypadaly výborně. 


Nejpříjemněji bylo asi v této betonové hale, kde byl bar a mám pocit, že nějaké věci od Amnesty International o imigrantech. Tady jsem taky natrefila na Baty s Fiolou. Takže zbytek času jsem trávila s nimi, protože v jejich společnosti je vždycky hrozně fajn a sranda.


Mimochodem Baty celou dobu točila materiál do vlogu. Takže až vyjde hodím vám úplně dolů odkaz, aby jste ten zážitek z festivalu měli ještě realističtější.


Po dlouhém rozmýšlení, co si dám jsem se rozhodla ochutnat raw brusinkovou zmrzlinu. Stála sice nekřesťanské peníze, ale nějak mě chytla zdravá stravovací vlna a šla jsem do toho. 

Musím říct, že byla moc dobrá. Jediné sladké na tom byla ta hořká čokoláda, ale jinak to vůbec nebylo přeslazené jako bývají normální nanuky. Takže doporučuji. Jestli na ní někde natrefíte. Neváhejte.


Dál jsem si dala jakýsi studený vietnamský dezert. Jmenovalo se to Che, jestli si to tedy dobře pamatuji. Ty zelené a růžové kousky jsou puding. Dále v tom bylo liči, pražené mandle a celé to bylo zalité šťávou nebo džusem taky s liči. A taky to chutnalo moc dobře. Bylo to parádně osvěžující. 


Dál už jsem si nedala nic. Jen teda ještě cider a tím to haslo. Přestože jsem po stáncích ještě chvíli pokukovala, ale byla jsem nacpaná. V tom horku se tomu ani nedá divit.




Jeden ze stánků nabízel hromady nejrůznějšího exotického ovoce. Včetně durianu, který jsem taky vyzkoušela. Naposledy. Tohle si rozhodně už nikdy nedám. Chutná to totiž příšerně. Vážně. Nejhorší věc, co jsem kdy jedla. Ale pokud rádi ochutnáváte neznámé a divné věci směle do toho.



Jako hodně zajímavá věc mi přišlo tohle máslo. Vzala jsem si od něj dokonce letáček a uvažuji, že bych si ho i pořídila. Je prý totiž hrozně fajn. Nepřipaluje se, dobře chutná, není v něm laktóza, napomáhá trávení a mozku. Zkrátka má samé super prospěšné vlastnosti.



Masové knedlíčky a japonské sladkosti taky vypadaly moc dobře. Třeba příště.



Z nádraží jsem vyrazila pěšky na Florenc přes park, ze kterého byl moc hezký výhled na Žižkovskou věž a Vítkov. Dřív jsem na Žižkově bydlela, takže tahle místa znám.


Nakonec jsem kolem baráku, ve kterém jsem vegetovala šla a vyfotila si ho. Strávila jsem tam sice jen jedny prázdniny, ale bylo to rozhodně fajn ubytování a poznala jsem tam super lidi.


Pokud se mi poštěstí a festival se bude konat i příští rok určitě na něj půjdu znovu a ráda. Jen doufám, že počasí bude příjemnější a budu si moct dát nějakou masovou specialitu. Každopádně byla to parádně strávená neděle a už se těším, až zase někam vyrazím.

Žádné komentáře:

Okomentovat